Gränser


Ojojoj, ikväll har Elton testat alla gränser som går! Innan vi skulle natta, var han helt omöjlig. Lyssna inte ett dugg! Vad gör man för att få en 2åring att lyssna?
Nattningen var seg ikväll, väldigt seg. Tror vi höll på i 1½ timme, innan han gav upp. Måste verkligen börja natta Elton i hans säng igen, han börjar bli så himla tung att lyfta över nu!

I morron ska jag prova på livet som två barnsmamma ;) Jag och Elton ska nämligen få besök av Stella, hela dagen! Ska bli spännande och se hur de går, med nattningar vid lunch, mat och allt som hör till! Men de ska bli roligt, Stella är ju ändå Stella. Supergo! :)
Men som de lät nu, så skulle Roger börja jobba sent i morron, typ klockan 14-15. Så lite hjälp borde jag få ;) Dock ska han väl sova ett tag..

Kommentarer
Postat av: Nina

jadu jag vet hur det är med den där trotsen. PUH.

hojta till om du kommer på en lösning ;)

2010-07-22 @ 19:27:15
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0