Familjen


De har varit så skönt att haft pappa Roger hemma hela helgen, hela familjen samlad. Så som de ska vara! Vi har gjort Birsta, fyndat lite smått, kollat på present till Elton, gjort hembakt pizza, kikat på en ny tv och myst.

I dag var de jobb för Roger igen. Men vi hann med en massa på förmiddagen innan han for. Vi städa, tvätta, diska, gjorde lunch och hann tillomed äta den!
När Roger for och jobba, tog jag och Elton en tupplur. På eftermiddagen kom gammelmormor och hämta oss, så for vi och handla. Ballonger, presentpapper och bakpullver skulle inhandlas. Så nu är de mesta handlat till baket och kalaset.
Gammelmormor bjöd även på middag, rostbiff och potatissallad, här hemma. Gott och mysigt!

Nu ligger prinsen och sover. Helt utsalgen! Han är superhes, men har ingen hosta. Och jag hoppas de stannar där, man ska ju inte vara dålig när man fyller 2! Desstom ska nog Emilie och Stella komma i morron, busa och fika gott. Så jag håller tummarna för att de inte blir nått mer! :)

Jag ska krypa ner under filten och se True Blood!


Kommentarer
Postat av: mli

Du är äckligt fin, det hoppas jag att du vet!!

2010-07-27 @ 00:25:44
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0