Egentligen


I morse börja inte vår dag förrän 08:40, helt otroligt! Dock inte så konstigt egentligen, då Elton somna 21:30..
Vi klev upp och fixa frukost, tvätta lite och tog en långdusch tillsammans. Sedan fick vi ett ryck, klädde på oss och gick till tss(bussen) klockan 12, åkte till Birsta och leta shorts till prinsen :) Hitta även lite annat. 2 kortärmade åt Elton, 2 leksaks bilar till Elton, jag fick en tröja och lite annat smått. Sedan käka vi lunch, tog en glass och efter de sov Elton en stund. Medans hann jag kika i lugn och ro. När Elton vakna tog vi bussen hem, Elton verkligen älskar att åka buss!

Vi var hemma strax efter 17, försökte få i Elton lite middag, men misslyckades.. Istället åt han massa frukt, jordgubbar och vindruvor. Sedan fick jag i han en macka oxå, tur nog.
Elton fick bada på balkongen även i dag, de är ju så himla varmt! Precis när vi bada, kom pappa Roger hem. Elton lyste som en sol! :)

Pojkarna är nattade (Roger jobba 06-18 i dag och ska upp 03 i natt igen..). Jag har plockat ihop här hemma, ska hänga och vika lite tvätt. Dammsuga får jag göra i morron, då prinsarna sover.
Om vädret tillåter, ska jag och Elton och bada med Mia (och kanske Cissi?) i morron :) Ska bli supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0