Brevid


I dag när vi vakna, låg pappa Roger brevid oss. Supermysigt! Och att vi dessutom vakna strax innan 08, gjorde bara morronen ännu bättre. Vi myste i sängen länge, käka frukost tillsammans, duscha och packa in oss i bilen. I dag stod de besök hos kusin Cornelia, Marith och Danne, på schemat! Vi fika och busa i solen, barnen sov, jag och Marith prata skit och hade de supermysigt. Tänk så mycket kul Elton och Cornelia kommer ha!

Vid 15 for vi hemöver igen. Var menat att vi skulle bada med Mia och Cissi, men allt blev så sent.. Så vi bjöd hem dom på fika i stället för.
Vi hann bara hem så kom finbesöket! :) Jag slängde ihop en jordgubb och rabarberpaj, som blev sådär.. Besöket åt och inte klaga dom. Kanske för att dom var för bakis för de? ;)
Elton busa järnet med Mia och Cissi, peka att dom skulle sitta på golvet och leka med han. Haha, han vet vad han vill, våran lilla prins! Dessutom blev de massa gos med Cissi, som Elton föll för direkt! Sötlök :)

När besöket begav sej, for Roger och fiska med Marcus. Jag och Elton kika på One tree hill och myste i soffan, sedan natta vi. Precis när vi höll på somna, small de till och blixtra utav bara den. Från ingenstans! Och de lät precis som att de var utan för fönstret, nästan så de gjorde ont när de åska. Jag är aldrig rädd för åskan eller blixten, men ikväll blev jag de. Skiträdd! Och Elton lika så. Jag skulle gå och dra ur tvn och datorn, när jag kom tillbaks låg han och höll för ögonen. Lillprinsen!
Men vi kramades och jag pilla med hans hår, så somna han fort, riktigt fort. Nu ligger han och snarkar. Roger är fortfarande och fiskar. Så jag fundera på om jag ska slå på en riktig tjejfilm eller läsa bok. Hmm, kanske båda?


 Elton körde hårt med Mia och Cissi ;) Men alla tre skratta lika gott!


Kommentarer
Postat av: Annika

tack för din kommentar! vilken charmig son du har :)

2010-07-12 @ 15:31:05
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0