Bok


Precis när jag skulle blogga bilderna i går kväll, börja de åska och blixtra igen. De ville nästan aldrig ge upp, så jag la mej i soffan och läste bok i stället. Ganska mysigt! Dock var de inte så mysigt att veta att Roger var ute på sjön och fiska, mitt i ovädret.. Men dom hade klivit i land och åkt tillbaks när ovädret var över.

I dag på förmiddagen var vi bara hemma, gjorde lite vardags saker. Efter att vi sovit lunch, hade vi tänkt åkt och bada i en sjö. Men de blev ändrade planer! Vi packa in oss och Eltons lilla pool, i bilen och for till familjen Byström. Där bjöds de på middag, bad och bus i solen. Där var vi hela eftermiddagen och kom nästan nyss hem.
Elton och Roger har duschat, jag har tvättat och nu är pojkarna nattade. Ska snart väcka Roger, vi ska se på nån film som börjar snart. Men först ska jag duscha!

I morron ska vi till Rogers mormor, där Rogers moster är. Vi åker vid 11 och hämtar Ulla och Åke, sedan drar vi. Antar att vi blir där hela dagen. Kanske att vi hinner med ett kvällsdopp?
Sedan jobbar Roger Onsdag, Torsdag och Fredag natt. På Lördag ska han på fisketävling med Marcus och kommer inte hem förrän på natten. Så jag och Elton funderar på om vi kanske ska ta vårat pick och pack, åka till mormor och morfar. Vore mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0