Baksidan


Klockan 15 gick vi ut på baksidan, för att träffa Frida och Arvid! Jättekul att träffa dom, se hur stor Arvid blivit :) Han snacka järnet och var lika vild som vanligt. Överallt! :)
Elton var först jätteblyg, men de släppte efter ett tag. Sedan jaga dom varandra och busa på bra. Lite fika och skitsnack.
När Arvid och Frida åkte hem, gick vi bara in för att lämna grejer och gick sedan på Ica. Handla lite mjölk och frukt. Ett smart drag, då jag förstod att Elton inte skulle äta middag.. Så han fick flingor och mjölk och lite frukt, jag är glad han bara får i sej nånting.
Resten av kvällen har vi bara myst, Elton har badat och fick hoppa i säng tidigt. En mycket trött Elton, dock tog de tid för han att somna, sluta med att även jag somna ;)

Elton ligger och snarkar gott och jag ska snart göra han sällskap. Roger jobbar ju och kommer inte hem förrän i natt nångång. Så tråkigt att sitta uppe själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0