Även fast vädret har varit sisådär, ha...


Även fast vädret har varit sisådär, har jag och Elton varit ute mest hela dagen ändå :) Efter lite lunch i magen, tänkte jag att jag och Elton skulle ta en tupplur. Men efter 2 timmar gav jag upp, la Elton i vagnen och där somna han direkt. Skitunge ;) Medans prinsen sov, låg jag på en filt i gräset och läste (slumra till en stund oxå, mycket skönt!). När mormor kom hem fixa vi middag, som HELA familjen åt, tillsammans. Var länge sedan vi bara var familjen och allihopa dessutom +Elton då, så klart! :) Efter maten gick vi alla och tog ett kvällsbad i ån, supermysigt! Blev sent för Elton ikväll, men han somna som en klubbad säl efter klockan 20. Resten av familjen ser på film, förutom morfar som ska lägga sej och sova :) Nä, återgå till filmen och sällskapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0