Ut


Vi kom aldrig ut i dag.. De snöa och blåste för mycket, dessutom blev de mycket kallare på eftermiddagen. Tråkigt! Men, de kommer fler dagar.

I stället busa vi för fullt här hemma. Jag har fortfarande träsmak i baken, efter att ha suttit på golvet och lekt, hela eftermiddagen. Haha! Elton är egentligen inte så intresserad när vi sitter på golvet och leker, men i dag visa han iaf lite intresse. Efter mycket bus tyckte jag att de passa bra med glass! Och så fick de bli, Elton sken som en sol när jag nämnde glass :) Sötunge!
När Roger sluta, fixa jag middag. Stora fiskpinnar (vet int evad dom heter, haha), pärer och spenat/gräddfilssås. Mycket gott! Elton pilla bara i maten i dag..

Nu ligger fisen och sover, tros jag iaf. Roger kollar på tv i sovrummet, så han nattar i kväll. Skulle tro att Elton sover, är väldigt tyst där ifrån. Kanske Roger tillomed sover? ;)

När jag stog och laga mat, ringde världens bästa Therese. Så underbart! Blev bestämt att hon, Johan och Troy ska komma på Onsdag. Wiho! :) Vad vi ska göra, vet jag inte.. Men bara att vi ses är nog! Jag saknar Therese massor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0