Sover


Elton sover fortfarande(!). Han har sovit i 3 timmar, 3 timmar! Inne dessutom. Ute sover han alltid minst 2 timmar eller mer. Men inne sover han 1 timme, max!

De blev inte alls som tänkt i dag! Vi hade ju bestämt med Karla och Theodore, att vi skulle på Kyrkis. Men då jag vägrar väcka Elton, fick vi ställa in. De är ändå bara jag/vi som får igen, när Elton inte får sova klart. Väcker vi han, är hela dagen förstörd och de är bara grin tills han får sova för natten. Dessutom går nattningen inte alls som den ska, utan han har ännu svårare att somna.. Så, de är bäst att han får sova klart!

I stället för får vi sattsa på Torsdag, då kanske de blir Kyrkis. I dag får vi busa hemma, plocka fram kritoran och måla lite :)
Har glömt och ringt gammelmormor, så de blir nog ingen simning i dag.. Skulle vara skönt och komma igång igen, men idag har jag ingen större lust egentligen..

Nu tyckte jag att jag hörde Elton, bäst att kika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0