Sov


Elton sov lunch så länge i dag och när han väl vakna, var han på så dåligt humör. Precis som att han inte sovit nog.. Så jag bestämde att vi blev inne, solen hade ju ändå försvunnit. I stället muta jag Elton med glass och genast blev han på bättre humör! Skönt ;)
Vi hann med att tvätta alla täcken och kuddar, ta ner alla gardiner och busa lite, innan pappa Roger kom hem. Han fixa middagen direkt, hungrig var vi allihopa!
Efter middagen kollade Elton och Roger på Nicke Nyfiken, de är nog de ända Elton sitter still till, iaf ett tag! Såg så gosigt ut där dom satt, i soffan och kramades. Jag passa på och fixa gardinerna. Hade sån tur att jag slapp lägga upp gardinerna, blev så glad att jag nästan börja grina. Haha! Är nog första gången jag köpt gardiner i rätt längd..
Hade bara tänkt gjort köket, men jag tog och strök alla och satte upp i alla rum. Blev ganska bra, mysigt! Men de ser ut som fan här. Har inte alls hunnit med mej nu på kvällen.. Men de tar jag i morron, en annan dag då!
Elton och Roger tog ett bad innan kvällsgröten. Innan nattnigen bädda vi nytt i sängarna, alltid lika underbart! Gick inte alls bra med nattningen i kväll. Elton bara grina(?). Han somna inte förrän närmare 21.
Jag har precis duschat, tagit ett glas te och 2 mackor. Sitter i morronrocken och småfryser. Funderar på sängen, vore en bra ide. Har blivit på tok för sent många kvällar i rad nu..

Bilderna fixar jag i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0