Rolig


Elton är bra rolig han! För ett tag sedan la jag ner han i hans säng, eftersom att de bara var grin och gnäll när han var vaken.
Han börja grina och ville inte alls ligga ner, så jag tänkte att jag lägger mej i sängen, brevid han. Men de gick inge vidare alls.. Efter ett tag gav jag upp och lät han ligga där, han blev knäpptyst och 2 minuter senare sover prinsen! Haha, tokunge :)

Natten har varit jätteorolig. Känns som att dåliga/oroliga nätter är tillbaks (inte alls dåliga som förut!). Jag hoppas verkligen att de vänder snart igen!

Vi har inte ens fått på oss några kläder eller bortstat tänderna i dag. När Elton vaknar ska vi väl fixa de, sedan kanske vi går ut. Inge peppad alls till de, de snöar och är mulet. Men termometern visar bara -3, så vi borde passa på. Sägs att de ska bli kallt igen..
Dessutom måste vi ha mjölk, helt slut här hemma. Och Elton älskar ju att åka pulka! :)

Resten av dagen får vi se vad vi gör mej..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag får också ångest, sjuk ångest! Mår nästan dåligt över det ;P



Funderar på undersköterska, men vi får la se vad det blir :) Kanske måste plugga upp nå betyg också.

2010-01-18 @ 13:21:29
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Sara med familj

Tack för att du gissar :) Vart lite brydd över gissningen då han beräknades väga ca 3081 gram i vecka 34+1. :) Dem kan ju såklart räkna fel, men tänkte bara om du inte läst:)



Kram!

2010-01-18 @ 22:40:48
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Sara med familj

haha man ska lita på magkänslan:) Ha det bäst!

2010-01-18 @ 23:19:20
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0