Okej


Även fast Elton sovit helt okej i natt, har jag och Roger sovit oroligt. Vet inte vad de var, men båda har vaknat en gång i timmen ungefär. Jobbigt, då Elton ändå sover!

I morse vakna Elton lite efter 07 och oj, så trött jag var! Dock klev vi inte upp riktigt då, utan gosa under täcket, ett bra tag. När de var dags för frukost tyckte Elton att nått var konstigt, då pappa Roger inte kom hem på frukost. Men, tiden går fort, så snart äter vi frukost varje dag tillsammans! :)
Precis vid lunch, kom Martin (tror att han kände lukten av korv!). Ingen blev gladare än Elton :) Så vi fixa lunch, stekt falukorv och mackisar, så himla enkelt och underbart gott! Självklart kom även Roger hem på lunch.
Efter lunch var de dags för Elton och sova. Så skönt nu, för vi lägger bara ner Elton i hans säng, så somnar han!
Jag passa på och duscha medans Martin ändå var här. Elton sover fortfarande (han har sovit bra precis en timme nu, så han lär nog vakna ganska snart). Martin fore precis hem. Jag ska vika lite tvätt och om jag har tur, kanske jag hinner läsa nån sida i boken (som jag aldrig hinner läsa ur..), innan Elton vaknar.
När prinsen vaknar, tror jag att vi ska baka lite. Och eftersom att vi är proffs på Tigermuffins nu, så får de nog bli de ;) Gott och enkelt! Kanske vi tillomed gör lite extra, så vi kan slänga i frysen?

Resten av dagen får vi se vad vi gör med. Vi går nog iaf inte ut i dag, är -14. Förhoppningsvis kanske de är varmare i morron, så vi kan åka lite pulka då!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack vad snäll du är :) Jag gillar den med rosa himmel med.



Falukorv och mackisar är verkligen GOTT. Vi äter det en gång i veckan, det är min favorit vardagsmat ;)

2010-01-13 @ 19:42:31
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0