Konstig


I dag har varit en konstig dag, vet inte varför, men de känns så!

Elton var jätteduktig även i natt, sov i sin säng och kom till oss 07. Sedan sov vi vidare till 08, underbart! Klev upp och åt mysfrukost, alla tre! Känns som att de var ett tag sedan nu..
Efter frukosten blev de massa bus och ett långt försök att få Elton att sova. Börja redan vid 11, då de bara var grin och trotts! Klockan 13 kom gammelmormor, inte äns då sov Elton.. Då gav vi upp! Fixa lite Våfflor till lunch i stället. Var jättelänge sedan vi åt de och de syntes på Våffeljärnet ;) haha! Men, goda blev de! Elton åt hela 1½ Våffla! Med sylt och grädde såklart, som de ska vara!
När lunchen var i magen, klädde vi på oss och for på Expert. Både jag och Roger var ute efter en ny mobil. Vi visste redan vad vi ville ha, så de var enkelt! Men, nu i kväll när jag satt och fixa inn alla nummer och så. Upptäckte jag att kameran är glapp! Så nu är jag inte alls på bra humör.. Man förväntar sej ju ändå att grejerna ska fungera. Skit! Så i morron ska jag dit och ha en ny!
Var även in på Ica Maxi och handla lite. Elton fick kex och en slipover av gammelmormor. Så fin! Kommer att passa perfekt på vår fina kille! :)
Sedan var vi på Jula, köpte lampor och leta en pulka åt Elton. Hitta tyvärr ingen, dom var tydligen slut. Typiskt!
När vi kom hem fika vi lite innan gammelmormor skulle hem. Och då klockan var så mycket, fick inte Elton sova nått. Vilket blev en heldag utan sömn.. Hua! Men, dagen har gått bättre än vi trodde. Lite små grin och så, men inte alls som de "borde" vara.
Strax efter 19 fick Elton krypa ner i sängen och några sekunder senare sov han! Men när jag la på täcket och släckte lampan, vakna han igen.. Öppna dörren och tände igen, så somna han om ;) haha!

Roger sitter och fippla på med sin telefon, som ett litet barn på julafton! :) Jag halvkollar på en film, har sätt den, så de gör inget.. Funderar på om jag ska krypa ner i sängen i stället. Är mest irriterad nu! Blir alltid krångel när jag köper telefoner.. Men i morron ska jag åka dit direkt och fixa de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0