Inte


Natten var inte lika bra som den innan.. Men nästan, Elton kom till oss vid 04. Dock sov han "bara" till 07, men när man är van en timme till, känns de segt! Vi har blivit för bortskämda, helt enkelt..

Eftersom att vi var uppe en timme tidigare, hann vi se en timmer mer på Vakna med the voice ;) haha! Elton är så rolig, han pekar på tv:n (han kan inte slå på den, för vi har tejpat igen knappen, annars slår han på och av hela tiden) och kommer med tvdosan. Sötlök! :)

I morse innan vi bytte blöja, hann Elton se fruktskålen och gav sej inte. Så, han fick en banan. Åt hela! Vid frukosten trodde jag aldrig att han skulle äta nått. Men tji fick jag, så jag teg!
Han åt en hel macka, 4 falukorvsskivor (var menat som pålägg), en liten tomat, tonfisk med gaffel (jag hade de på mackan, men Elton var snabb och tog gaffeln, haha) och ett glas mjölk!

När han åt så mycket, fick han ingen gröt nu innan han la sej. Vi åt ju frukost efter 09, så jag tro inte att han behövde nått mer, just nu!
Roger är hemma på lunch nu, han har slutat för dagen egentligen. Men han ska in till stan istället, han ska vara där 01. Och kommer nog inte hem förrän sent på eftermiddagen.

Innan frukosten råka Elton göra sönder fönserlampan i köket.. Kylskåpet står precis vid fönstret, så när Elton skulle hjälpa till att ta ur mjölken, åkte kylskåpsdörren mot lampan i fönstret :/ Krasch sa de och tusen bitar på golvet. Och Elton mitt uppi de. Men de gick bra, Elton verkar inte ha fått på sej nått iaf!

Jag och Elton funderar på om vi ska gå på Kyrkis, tror faktiskt de. Skulle vara skönt och komma ut från lägenheten och att Elton får leka av sej lite!
När Elton har sovit klart blir de lunch (korvstroganoff från igår, Elton älskade ju de!) och efter de går vi nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0