Illa


I natt har jag sovit sämre än sämst, har mått illa och knappt sovit alls. När Elton vakna, mådde jag fortfarande illa och inte blev de bättre häller.. Ingen frukost i magen, en dusch och borstning av tänderna och ändå inge bättre :/ Men då Roger inte skulle vara hemma och vi bestämt med gammelmormor att vi skulle och fira mormor, åkte vi ändå (ringde och förvarna hur jag mådde), men mormor tyckte att vi skulle komma ändå! Så vi for och jag kan säga att de var längsta resan till Ljunga någonsin! Vet inte hur många gånger vi stanna efter vägen.. När vi kom fram intog jag soffan, en kudde och en filt, här har jag legat sedan dess.. Har inte ätit nått, men druckit ett halvt glas vatten. Känns som att jag ska spy, men de kommer aldrig nått. Vill hellre spy och få de gjort! Tur att mormor och morfar finns, så dom kan ta hand om Elton när jag ligger här, helt däckad och hungrig..

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Men uscha..håller mina tummar o tår att du kryar på dig! Finns INGET värre än magsjukeri!!



Kram

2010-01-31 @ 22:17:00
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åhh nä, usch o fy din stackare, hoppas du mår bättre nu! Kramisar

2010-02-02 @ 22:31:15
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0