Eftermiddagen


I dag har eftermiddagen gått superfort!
Elton sov lite över 2 timmar(!!), vilket är jättebra för att vara han. Iaf då han sover inne, då sover han max 1 timme. Ute sover han alltid 2 timmar eller mer. Hoppas att de blir lite varmare ute snart, så han kan sova ute igen!
När Elton vakna, bytte vi bajsblöja nummer 5,6,7 och 8. På bara en liten stund! Vet inte var de är, men i dag har de gått åt en massa blöjor! Tyckte att jag såg att de är en till tand på G, men han har ju aldrig varit såhär dålig i magen innan. Inte ens när han fick 6 tänder på samma gång..
Han har dessutom ätit dålig i dag. Ända som går i han är frukt. Så i dag har han ätit av alla sorter ur fruktskålen, banan, päron och vindruvor (okej, han skippa äpplet..). Tur att han får i sej nått iaf!
Medans vi vänta på att pärerna skulle koka, tog jag och Elton och baka. Blev Tigermuffins, igen! :) Elton verkligen älskar att baka! Hjälpa till, vispa, röra om och framförallt: smaka! :)
Så efter middagen (blev Lappskojs i dag, min absoluta favorit!) tog vi en varsin varm muffins och ett glas mjölk. Oj, så gott!

Sedan har vi hunnit med massa bus, Elton har sprungit runt naken hela kvällen (och inte kissat på golvet en ändå gång!), pussat och kramats en massa! :)
Nu ligger prinsen och sover, tog ett tag och natta ikväll. Han vägra varnaner, utan rulla runt, tar ut tutten och vill inte alls sova. Efter ett tag sköt jag hans säng mot min, strök han på armen och då somna han. Snällt och tyst!
Min stora prins, han ligger här brevid mej och snarkar ;) Har sagt åt han att han ska gå och lägga sej, men han väntar på mej. Tok! :) Så de är väl bäst att jag rundar av, lika bra och ta vara på dom timmar man får. Och i natt ska jag sova bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0