Ännu


Elton hade ännu en bra natt i natt! Han sov i ett kör, ända till 07:30, i sin säng :) Jag har inte vaknat en ända gång, på hela natten. Vilket aldrig händer annars! Så även om han inte sov lika länge som han bruka, så vakna vi båda glada! :)
Elton kom över till mej ett tag och myste, jag klia han på ryggen och han gav mej en massa, massa pussar. En mycket bra start på dagen!

På förmiddagen har vi hunnit med en massa! Börja med att plocka undan alla tomtar och julsaker. Sedan åkte julgardinerna ner (bara ett fönster kvar). Så nu är de väldans tomt här och ljust. Har ju inte fått upp några nya gardiner än..
Sedan fick jag ett tokryck och börja tvätta alla kuddar och täcken. Så tvättmaskinen har gått varm hela dagen och gör fortfarande. Så skönt när man får en massa gjort och ändå är de massa kvar av dagen!

Elton ligger och sover nu. Men när han vakna, ska vi klä på oss och gå ut. Solen lyser och de är -0,2 grader ute. Perfekt väder för att vara ute och åka pulka! Hoppas bara att solen stannar kvar tills vi kommer ut, vore underbart.

När vi kommer in, måste jag fortsätta med gardinerna. För just nu ser de ut som att vi håller på att flytta, jättetomt! Skönt att få bort julen på ett sätt, men de känns så himla tomt. Men, de är positivt oxå, för snart är sommaren här! :) Och så jag längtar, tills allt är "normalt" igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0