Mötte


Lagomt till Elton vakna, tog Rogers lunch slut, så vi traska bortöver tillsammans alla tre! När vi "släppt av" Roger, mötte vi Karla och Theodore. Vi väntade oxå på Idun och Aura, sedan gick vi på Stor&Liten. Alltid kul att träffa nytt folk! Idun var supertrevlig och Aura var supersöt, jätteförsiktig och sa inte många "ord" :)  
Stor&Liten blev de full fart, med massa barn, fika och bus. Elton var helt speedad i dag, han måste ha fått i sej för mycket av nått! :)
När vi var påväg hemöver, sluta Roger samtidigt. Så vi gick på lill Ica, handla lite mjölk och pärer så vi kunde fixa middagen. Hemma börja jag med maten, Lappskojs. Roger och Elton var så duktiga och städa, Elton verkligen älskar att hjälpa till. Han flinar med hela ansiktet och tycker han är jätteduktig, när vi berömmer han! :)

Middagen var allt annat än lugn.. Elton vägra äta maten, utan skulle enbart äta rödbetorna. Så, om han skulle ha mer rödbetor, fick han gott smaka på maten (som vi vet att han äter!). Och eftersom vi har den tjurigaste och envisaste ungen i världen (japp, de är sant!), så blev de självklart grin och protester! Efter många trix, åt han iaf av maten. Dock mest av rödbetorna ;) Men men..

Efter maten fick Elton ett behövligt bad (smör i håret, från fikat på Stor&Liten och rödbetor hela händerna och ansiktet, från middagen..). Medans mina prinsar bada, tog jag mej ann disken och dammsugningen. Så skönt när de är gjort och man kan sätta sej i soffan, med gott samvete!
Lite mys i soffan, innan gröt och jamas. Sedan somna vi snällt alla tre! ;) Vakna lagomt till Vinterspelen, som Roger ville se.
Roger har nyss krypit ner i sängen, så jag borde väl göra de samma. Så jag orkar upp då prins Elton tycker att de är dags för morron..

Kommentarer
Postat av: mli

Har ingen annan att jämföra med men jag är väldans nöjd med den! Kommer lätt köpa av samma märke nästa vinter, oavsett priset! För den är ju verkligen inte billig :S



Det blir verkligen upp till bevis nu när hon börjar på dagis!

2010-02-09 @ 23:37:33
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0