Lika


I dag har vi haft en lika mysig dag som i går!

Klockan 13 kom Martin och Gina, lagomt tills Elton sovit klart och ätit lunch. Klädde bara på oss och gick ut, ut i solen! Vi åkte snowracer, promenera till Ica, leta en backe vi kunde åka i. Men alla var överfulla med snö.. Så vi skippa de, tog en kort promenad i stället! :) Sol, lilleror, Gina, mina två prinsar, snowracern och härligt väder, de är mys de!

Var ute nästan 2 timmar. När vi kom in fixa Roger maten. Även gammelmormor kom på middag, trevligt!
16:30 for Martin mot flygplatsen, för att åka till Göteborg igen.
Medans jag lata mej i soffan, framför massa serier, tog Roger hand om disken. De är kärlek de! ;)
Elton somna strax efter 20, snällt och utan ett pip. Dock är vi tillbaks på ruta ett igen och nattar i våran säng. Men, de går framåt! Och de är mysigt, så vad gör de egentligen?

Nu ligger Elton i sin säng, hostar lite titt som tätt. Roger ligger brevid mej och kollar på Spiderman3. Jag har nyss duschat, rakat benen och målat tånaglarna. Lite Söndags lyx! :) Vilket behövdes. Tänkte måla fingernaglarna oxå, men jag orkar inte i kväll.. I morron kanske?

I morron ska jag på cellprovtagning. Usch och fy, säger jag bara! Jag vill inte. Jag har haft ont i magen sedan jag fick tiden och inte är de bättre i dag.. Jag gruvar mej som bara den! Å, jag vill inte alls..

Eftersom att jag ska dit vid 15, måste Roger sluta tidigare, så han kan ta Elton. Men de gick kanon, inga problem. Egentligen hade jag nog hoppats att han inte kunde, så jag "slapp".. Men jag vet ju att jag måste göra de. Och att gör jag de nu, har jag de ju gjort. Men jag längtar inte! Fast vem gör de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0