Kunder


Dagen har gått superfort, mycket kunder (roliga och trevliga dessutom!). När jag jobbat har Elton varit med morfar. När jag sluta kom gammelfarmor och Elton och hämta mej, vi for på Coop och handla gott tills ikväll. Väl hemma slängde jag i mej lite mat, tacos. Elton slog på stort och åt middag för andra gången i dag(!). Sedan myste vi i soffan med vindruvor och massa kramar. Efter ett misslyckat försök att få i Elton lite gröt, blev de en dusch för prinsen, då gröten hamna i håret i stället för munnen.. Jamas, pussar och god natt! Elton somna hur snällt som helst! Hoppas att han sover bra i natt, då jag ska jobba i morron. Dock bara mellan 10-13. Medans jag jobbar ska Elton busa med moster Louise! Sedan får vi se vad vi hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0