Naglarna - Julfina




Idag fick jag en tidig julklapp av min älskade Roger, massa olika glitter! Och självklart kunde jag inte hålla mej, så jag har nyss målat klart naglarna! Kolla precis på klockan och fick en chock..

Jag blev supernöjd, för engångsskull och de var skitkul att fixa med glittret! Dock tror jag de är roligare och enklare, att göra på nån annan. Så de får bli nästa projekt! 
Men nu längtar jag tills de har torkat, så jag kan krypa ner brevid Elton. Jag längtar oxå till att får fira julen med mina älskade, familjen och släkten. Å, de ska bli ljuvligt! Allt är klart nu, så skönt! Men jag är helt slut av alla paket..


Kommentarer
Postat av: Ewa

Men guud så fina naglar!! Du borde bli sån "vad-det-nu-heter" som fixar naglarna på folk!! =) Du kan få prova på mej HUR många gånger du vill! =D

2010-12-28 @ 23:35:17
URL: http://muwel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0