Läkarbesöket


Läkarbesöket gick över förväntan, skönt att ha de gjort! Dock börja de sådär, med en kärringjävel i receptionen, som var så otroligt otrevlig.. Helt fel människa, på fel plats! Men sköterskan som tog emot mej, var helt underbar. Trevlig och mysig! Hon vägde mej, tog midjemåttet, kolla blodtrycket och pulsen. Sedan fick jag lite papper, nått som ska fyllas i och ett annat med några tester. Som jag ska fixa innan jag skrivs in för operation, på vårdcentralen.
Läkaren var rak och väldigt snabb med svaren. Första han fråga när han kom in, var om jag ville operera mej? Självklart var svaret ja! Så skrev han med stora bokstäver: JA och ringa in, på papperet! :) Snabbt och enkelt!
Jag fick lite information, om innan och efter, som jag redan visste. Sedan var de klart!

Så innom 3månader, ska jag vara opererad! Och de känns ljuvligt, fast ofattbart!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad kul att det händer saker för dig :)



Jamen det är ju jätteduktigt det med. Visst hade dom stödtecken på hans förskola?

Språket kommer när det kommer och sen säger det bara pang så är dom små kulsprutor. Liam ligger alltid och babblar på som mest då han nyss vaknat eller då han ska sova.

2010-12-29 @ 19:24:14
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Nina

Har det hänt något med designen föresten? Headern syns inte längre då jag går in på din blogg?

Konstigt..

2010-12-29 @ 19:25:41
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: mli

YEEEEEEEEEEEEY! Helt sjukt, inom tre månader, shit det är ju snaaaaart! :) Och vi finns här för er så ni vet, om ni behöver barnvakt eller så!!

2010-12-29 @ 22:55:45
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0