Handla


I morse kom inte Roger hem förrän lagomt tills vi skulle på dagis med Elton, så han följde med och lämna. Sedan for vi och handla de vi skulle ha till i jul. Så skönt att ha de gjort!

När vi kom hem stupa Roger direkt i säng, jag la mej på soffan. Sena kvällar och tidiga mornar, går inte ihop.. Precis innan jag skulle hämta Elton, kom mormor, Martin och Gina. Så vi hämta han allihopa och så glad han blev Elton! :)

Blev ändrade planer idag. Var tänkt att vi skulle fixa köttbullarna och jag skulle färga håret på mormor, ha en myskväll hemma. Men, Rogers jobb ringde och ville att han skulle jobba i natt oxå (för mycket varor just nu som måste ut..). Så han tacka ja, vilket betyder att när han kommer hem i morronbitti, har han helg! Underbart!  
Han hann bara kliva upp, äta och fara. Vi gjorde desamma, for direkt till Birsta med mormor. Så nu är nästan alla klappar klara! Något litet kvara bara, men de tar vi på Torsdag, när Elton ska sova, så får han sova i vagnen på Birsta. Köttbullarna fixar vi i morron eller Roger, de har han tagit på sej! :)

Vi har nästan nyss kommit hem. En mycket övertrött kille hade vi med oss hem, hua! Han fick panik i sängen och skulle inte alls sova.. Så nu ligger mormor där inne med han :) Jag ska fixa lite fika och sedan parkera rumpan i soffan och där tänke jag sitta ikväll! Ja, förutom när jag ska fixa håret på mormor då..

Kommentarer
Postat av: Nina

tack snälla :)

2010-12-21 @ 20:36:11
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0