Galning


06:40 vakna jag av att Elton står i sängen (jag hade lyft över han till mej på natten), skriker som en galning, tårarna sprutar och ropar på pappa. Helt hysterisk var han, som att han var rädd för nått. Jag är helt övertygad om att de är mördrömmar!
Försökte lugna ner han, men han peka bara på sin säng hela tiden. Så jag fråga om han ville lägga sej där(?) och fick ja till svar. Så jag bädda ner han där och la mej igen. Och han somna direkt! 07:20 vakna han till och ropa på mej, då klev vi upp och myste i soffan en bra stund.


Paketet skulle såklart öppnas! Ett par tjocksockar, som gammelfarmor gjort, låg där i. Elton blev överlycklig och börja ta på sej dom direkt! :)

Elton hade bara sovit 40minuter på dagis idag och de har märks hela dagen! Han har varit supertrött och mest grinig hela tiden..
Nu ligger han i sängen och snarkar, ska ta på han täcket igen och släcka lampan. Sedan måste jag kolla min stora pris, han skulle nämligen bada. Men jag tycker att jag hör snarkningar därifrån oxå :) Haha!

Å, jag är så glad och nervös inför mötet. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0