Galet?


Elton hade en skitnatt inatt, han sov så dåligt! Dessutom fick han för sej att han skulle vägra tutten, så fort jag försökte ge han den, blev han galen(?). Undra vad som är galet, då de tar tid att somna och han sover dåligt?

Efter att vi hade lämnat Elton på dagis, börja jag må pyton. Jag la mej på soffan, under både täcke och 2 filtar. Frös som bara den och hade ont i huvudet.. När Roger for för att fixa lite ärenden, somna jag som en klubbad säl! Vakna med ännu värre huvudvärk, när vi skulle och hämta Elton..
Idag ville Elton inte alls med hem, han skulle minsann stanna! :) Sötungen! Men Stella däremot, ville hemskt gärna med hem. Hon skulle bara upp i min famn och vem kan motstå när hon så sött säger "komma"? Å, hon är bara för go den där tjejen! :)

Vi for och handla en snabbis innan vi for hem, sedan fixa vi middag och busa! Så underbart att se Elton och pappa, jag älskar verkligen att lyssna på Eltons härliga skratt och när dom busar. Mammahjärtat slår ett extra slag!

Just nu är de cykeln (som egentligen inte är nån cykel, utan en motorcykel, enligt Elton! Säger man fel, får man gott veta de oxå!) och sparkcykeln som är mest poppis här hemma! Och fort går de :)

Annars har Elton blivit en riktig pusselgubbe! Han älskar att bygga pussel och måla, de är grejer de! Han är så koncentrerad och noga, kul att kolla på han :)


Efter maten tog prinsarna ett bad och efter badet, skulle den nya boken läsas. Elton fick nämligen en liten bok i julkalendern, med Musse, Mimmi och Kalle Anka. Favoriter här hemma, speciellt Mimmi! :)


Elton sover sedan nån timme tillbaks, han somna faktiskt riktigt lugnt ikväll. Roger är hos grannen och kollar på hockey. Jag ska ta mej ann de rena tvättberget och kolla på Criminal Minds.

I morron kommer gammelfarmor, gammelfarfar ska göra ett nytt försök till operation, så hon ska umgås med oss medans. Sedan tar dom med sej Elton till Ljunga, han ska nämligen spendera helgen med mormor och morfar. Jag och Roger ska på julbord med Rogers jobb, på Lördag. Elton kommer hem på Måndag igen, då morfar ändå ska och jobba.

Jag har lite som ska in i garderoberna..


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vilka fina bilder :)



Sv: Ja, superfin pyjamas, och Viggo älskar traktorer, så skulle vara roligt att ge honom i julklapp, måste kolla om det finns några kvar av de gråa :D

2010-12-03 @ 08:58:55
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0