Eltons val


Idag har vi varit hemma exakt hela dagen! Eller ja, inte Roger då. Vi har mest kollat på film, efter Eltons val! Så vi har sett Pettson och Findus X antal gånger :) Men vad gör de, dom är ju så mysiga dom filmerna! Han fick en DVD med 4stycken i samma, av farfar och Eva i julklapp.

Elton totalvägrade att sova lunch idag! Jag försökte i två timmar, sedan fick pappa ta över, men klockan drog iväg, så vi fick skippa sovningen. Ändå har dagen gått bra, över förväntan faktiskt!
Men de var samma visa igen, vid nattningen. Han vill inte alls ligga i sin säng. Undra vad problemet är? :/

Nu sover han iaf och Roger är på hockey med Choppa. Jag har målat naglarna och planerat nyårsafton med Memme! Vi hade bestämt oss för att bara fira hemma, med god mat och mys. Men de blev ändrade planer, så nu ska vi fira hos Memme. Ska bli mysigt! :) Elton älskar ju att vara där, så de blir prima! Vi ska även sova där, så de ska bli kul att se hur de går för Elton. Nu när han knappt somnar i sin säng..

Nu ska jag poppa lite popcorn och kika på film!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh gott med popcorn det måste jag nog också göra :)



Bra att du gillade de, blev inte exakt likadant då den gamla headern och bakgrunden hade försvunnit. Fattar inte vad som hade hänt men som tur hade jag mallen kvar så det gick fort att lägga upp en ny header.

2010-12-30 @ 21:32:07
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja samma här, jag tycker det är konstigt att skriva Elton till er Elton ;)

2010-12-30 @ 21:32:44
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0