Stor&Liten


Efter att vi sovit och ätit lunch, tog vi på oss regnkläder och stövlar (iaf Elton) och kika bort på Stor&Liten.
Elton nobba fikat totalt, lekte enbart med legot (som han äntligen fick, han är ju storpojke nu!) och ville inte gå hem. Hemma plocka vi ihop lite innan pappa kom hem, sedan fixa vi middag: Pärbullar, bacon och hemmagjord lingonsylt. Mums! Efter ett litet utbrott från Elton, han ville nämligen bara äta bacon (han älsar bacon!) och inte ens smaka på pärbullarna. Men då fick han inga fler bacon, om han inte smaka. Då kom krokodiltårarna och Roger tyckte så synd om han, men jag vet att han ger med sej, efter bara några sekunder. Och så blev de även idag, han åt glatt upp båda pärbullarna. Skitungen! :)

Efter maten for vi på Biltema, Roger skulle ha några kablar. Sedan hann vi bara hem och byta till jamas, så skulle de sovas! Roger och Elton natta själva ikväll, då Emilie kom och skulle klippa mej.
Så nu är jag nyklippt och jag är så nöjd! Jag fattar inte att jag gått runt med allt detta hår(?)! Kändes som flera kilo hår, så skönt att vara av med de. Mycket klippte hon bort, trodde inte jag skulle få nåe kvar ;)
Efteråt tog vi på oss promenadskorna och gick en sväng, skönt!
När jag kom hem slängde jag i färg i håret, svart, ska bli så skönt att bli mörk igen! Justja, jag måste och skölja ur de nu! En dusch och sedan lite bilder på håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0