Stan


Strax efter 14 tog jag bussen in till stan, för att möta upp Annelie! Så kul att se hon, bara vi två :) Mycket mysigt! Måste göras om, snarast! Vi börja med en lång fika och massa skitsack, över en blåbärsbakelse. Sedan gjorde vi stan, kika mest, men hitta iaf några tröjor till Elton och 4 par(!) trosor till mej. Så sällan jag hittar några jag gillar, men jag älskar dom här, dessutom var de halva reapriset. Så jag slog på stort! ;)
När Roger hade fått hem Elton, kom dom och hämta mej inne i stan och sedan for vi hem. Och hemma väntade Martin och Gina! Börja direkt med maten, men de tog en jäkla tid.. Dessutom blev allt misslyckat, hmm! Jaja, vi blev iaf mätta..

Elton somna inte förrän 22 ikväll, han var helt uppspelt.. Så undra hur han kommer sova i natt? Ju senare han somnar, desto dåligare sover han.. Och Roger ska upp vid 03 i natt, så vi kanske få skicka han på soffan, om Elton sover för dåligt.
När Roger gjort passet i morron, har han helg, ända tills på Söndag eftermiddag. Underbart!

I morron har jag och Elton inga planer alls. Tvätta måste vi göra iaf, tvättberget bara växer och växer.. Är de bra väder, går vi ut i lekparken och tar med oss lite fika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0