Sprang


Klockan bara sprang iväg ikväll! Jag har hunnit kollat på två filmer, städat undan sedan kalaset och slöat massa i soffan. Nu börjar dock tröttheten komma, tur att jag kan sova hur länge jag vill i morron! Men tomt kommer de bli i sängen, varken Roger eller Elton är ju hemma.. Så nu ska jag passa på och bre ut mej utav bara den! ;)

I morron, efter en lång sovmorron, ska jag och Roger nog göra Birsta. Elton fick massa presentkort, som vi tänkte köpa kläder för och lite grejer som blev dubbelköpt, som vi ska fixa (en trehjuling, som vi ska byta mot ett Bobbycar släp och en tågbana som vi ska lämna tillbaks).
Sedan jobbar ju Roger eftermiddag och natten, så vi får se vad jag hittar på! Nu är de iaf godnatt!

Kommentarer
Postat av: MammaBlogglogg

va roligt att du tar dig tid att rösta, håller med dig helt!!!Kom ihåg en röst/ dag!



Älskar din header:)

2010-08-02 @ 08:01:08
URL: http://karinlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0