Solen


Tillslut somna Elton eller båda två! Dock sov han kanske bara en ½ timme.. Men, bättre än inget iaf! När vi vakna värmde vi på lite köttfärsås, Elton sleva i sej ganska bra! Sedan fixa vi fika, lite leksaker och gick ut i solen!
Hur varmt som helst ute i dag, så skönt att sommaren inte var över, vilket jag nästan trodde! Dessutom verkar de som att de ska vara finväder hela helgen, om de är de, planerar vi bad. Vi måste ju ta vara på findagarna!

När Roger kom hem från begravningen, fixa vi middag och tog disken. Och sedan gick vi och kika på en lägenhet, en 4:a! Jag vill flytta nu, direkt, helst i går! 4:or i vårt område, är inte lätta att få tag på och den här var verkligen fräsch! Visst, några tapeter kommer vi byta, men hur ofta har man precis samma smak?  
Så nu ska vi ut med våran, ringa banken i morron och se hur de går. Jag hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas! Jag vill verkligen bo större, de är jobbigt att bo med barn i en 2:a. Dålig förvaring och trångt!

Kommentarer
Postat av: Annica Kvack

Hoppas att ni får ta 4: an det är så skönt att bo större.

2010-08-05 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0