Slut


Vilken dag de varit, jag är helt slut! Ja, så hur gick viktträffen? Vad ska jag säga.. Allt dom sa, visste jag redan om. Jag har fortfarande samma inställning, jag vill göra operationen! Så nu är de bara att vänta, vänta på att de ska dyka upp ett brev med posten. Först ska jag träffa kirurgen igen, vilket blir inom 90 dagar (vårdgarantin) och efter de är de yttligare 90 dagar till operation. Så om ett ½år kanske jag är opererad, vilket blir i Februari eller Mars. Vilken väntan!

Medans jag var på mötet, var Elton med gammelmormor på Birsta. Dom hade ätit, kikat på leksaker, ätit glass, köpt en leksak och myst på. När dom kom och hämta mej var Elton supertrött, redan då.
Hemma mötte vi upp Roger, han hade slutat tidigare. Vi bytte bara bil, vinka hejdå till gammelmormor och for och storhandla. Blev tyvärr inget nytt kylskåp just nu, de vi hade tittat ut, var slut.. Så vi får se hur vi gör med den saken. Nu är de iaf fullt i frysen och kylskåpet, skönt!

När vi kom hem från storhandlingen, strax före 19, fick jag i mej första målet mat i dag. Jag hade totalt glömt bort att äta(?)!
Blev sent för Elton ikväll, trots att han var så trött. Men nu ligger båda prinsarna och snarkar, hör dom ända hit :) Roger var sog skit trött, han somna på några sekunder bara! Men lika bra att han sover, han ska ändå upp klockan 06 i morronbitti.
Får se vad jag och Elton hittar på i morron, Roger blir borta hela dagen iaf, kommer nog hem sent på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0