Införskaffa


Ännu en dag med dåligt väder, usch så tråkigt! Jag måste verkligen införskaffa mej en regnjacka och ett par stövlar, så vi kan vara ute ändå! Dock vill jag helst gå ner i vikt före..
Efter en välbehövlig tupplur, då Elton sov som en kratta i natt, fixa vi lunch med Roger. Plocka ihop lite här hemma och bädda rent i sängarna. Sedan drog vi till gammelmormor, Roger hade lovat att hjälpa hon med skrot till tippen. Medans Roger lasta släpvagnen, plocka jag och Elton hallon. Jag älskar verkligen hallon, gammelmormors är supersöta!

De här inlägget har redan tagit flera timmar, haha! Först ringde Mia, eller jag ringde henne, för hon hade ringt. Surra i en timme. Sedan ringde Emilie och snacka skit, dock vakna Elton till så jag fick krypa ner brevid han. Då Roger skulle duscha och göra sej klar för natten, då han ska och jobba om några timmar..

På tippen fick Elton syn på en trasig cykel, i ena containern, cykelälskade Elton.. Han peka på cykeln och peka på sej, den ville han ha med sej hem! Självklart fick han inte de, så i bilen när vi skulle fara, börja han grina och prata enbart om cykeln. Hemma hos gammelmormor fortsatte han prata om cykeln. Heltplötsligt, börja han tokgrina och tårarna rann, över den där cykeln. Vi försökte förklara att den var trasig, men hur lätt är de? Han prata även om den när vi for hem, flera timmar senare.. Skruttungen!

Hos gammelmormor blev vi även bjudna på middag, tack! Kom hem sent, hann bara stoppa Elton i säng (Roger oxå för den delen). Jag ska snart hoppa in i duschen, ett måste då de är nybäddat!

Tyvärr inga bilder i dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0