Dop


I går var vi som sagt på dop, Algots dop. I samma kyrka (eller man kanske säger kapell?) som storebror Alvin döptes i och som Byström och Sara, sa ja till varandra i! Dopet var jättefint och lagomt långt, iaf med tanke på en 2årig Elton ;) Efter kyrkan var vi hem till familjen Byström, där bjöds de på smörgåstårta. Mycket, mycket god!
Lagomt till nattning, for vi hem. Elton somna rätt fort, skönt! Dom flesta nattningarna tar 2 timmar nu..

I morse fick jag sovmorron, utan att jag visste om de. Men som vanligt kunde jag inte ligga kvar, får alltid dåligt samvete när jag får sovmorron! Jag vet inte varför.. Klev iaf upp vid 08 och käka frukost med mina prinsar. På förmiddagen gjorde vi inte många knop, myste mest i soffan (regna ju bara ute..). Sedan tog vi och långsov, alla tre. Fixa sen lunch och när pappa Roger for på jobbet, for jag och Elton med gammelmormor till Fränsta. Där fira vi Vincent som fyllde år. Åt massa tårta och busa. Elton fick gosa med mormor oxå, såklart!
Vi var hemma strax efter 20, lite sent egentligen. Men Elton var på toppenhumör! Vi hoppa direkt i sängen och Elton somna jättefort, underbart!

Jag sitter och halvkollar på nån skit film, funderar på om jag ska hitta nått annat att se.. Eller om jag ska krypa ner i sängen, men jag är inte ett dugg trött. Blir nog att jag är uppe ett tag till ändå!

Nu: lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0