Dåligt humör


Även idag vakna Elton på dåligt humör.. Vad är felet? Efter lite frukost, grin, skrik och tv, kröp vi ner i sängen klockan 10. Dock somna Elton inte förrän efter 11:30! Hur kan man vara så tjurig, när man är så himla trött?

Efter lite lunch fick vi på oss lite kläder och for till Birsta för att fixa lite grejer, bytte nån kabel och hämta Rogers klocka. Sedan for vi och handla lite. Hemma satte sej pojkarna och myste i soffan, jag kila ner och sola. Efter solningen tog jag en duscha och prinsarna fixa nattningsbestyren, gröt, jamas och borstning av tänderna.
Elton var segnattad i kväll, han har energi till tusen! Men nu ligger han och snarkar i vår säng, lite lyx så här när pappa Roger är hemma!

I morron efter lunch kommer Memme - gammelmormor, hon och Elton ska lämna av mej på sjukhuset strax klockan 13. Klockan 14 väntar min första viktträff, jag är sjukt nervös
Medans jag är där, vilket tar ungefär 2 timmar, ska Elton få spendera lite tid med gammelmormor. Mys för dom!

När Roger kommer hem, ska vi fara och kika på ett nytt kylskåp. Vårat har börjat tjorva, så de är ett ont måste. Tur att vi har lite pengar i repfonden!
Antar att storhandlingen får vänta nån dag. Kylskåpet och frysen måste ju hinna bli kallt och Roger blir borta Torsdag och Fredag.

Nu ska jag måla naglarna och mysa i soffan med Roger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0