Började


Morronen började bra, Elton sov till nästan 08! Och innan vi hann äta frukost, ringde älskade Mia och sa att dom var intresserad av vår lägenhet! Wiho! Men efter frukosten gick de utför.. Får se hur de blir, men just nu ser de inte ljust ut, för en 4:a. Fansjävlaskit! Jaja, jag har grubblat nog idag, så jag orkar inge mer..

På förmiddagen ringde gammelmormor och ville att vi skulle komma på fika, njuta av solen på altanen! Så fick de bli, vi duscha, fick på oss lite kläder och for. Så underbart att sommaren är kvar!
När vi kom hem fick Elton sova direkt, blev sent i dag.. Jag och Roger fundera ännu mer på lägenhetsfrågan, sov inte kom nåe längre med.
När Elton vakna, fixa vi lite rester sedan igår och stoppa i oss, sedan gick vi ut i solen. Elton fick cykla på Ica, där vi handla gott tills ikväll.
Hemma igen, kom vi på att vi ska ju för skjutsigen på dop i morron, Algots dop! Ut igen, på Birsta och köpte present, gick ovanligt fort. Elton fick lyxa till med en glass i solen, utan för Birsta.
Trots att Elton sov så sent i dag, blev de hysteriskt-tröttgrin innan klockan 19, så vi hoppa i säng direkt! Han somna ganska fort och vi lika så ;) Men nu är Roger och fiskar. Lämna mej en Fredagkväll? Hmm.. Men de går ingen nöd på mej! Jag ska se om jag hittar nån bra film, som Roger inte vill se ändå, dricka Coca Cola och äta chips. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0