Bloggande


Har blivit dåligt med bloggande, först gick ju datorn sönder och sedan har de inte funnits tid! Men nu så..

I Fredags var Emilie, Johan och Stella hit. Vi grilla, drack gott och myste på. Barna dela stol, åt från samma tallrik, kleta potatissallad över allt, bada i samma balja, busa, ville inte sova och hade kul.
Sluta med att jag och Emilie tog en promenad med skrotungarna i vagnen, så efter 21 somna dom gått i vagnarna! Vi fortsatte prata skit och drack gott. Jag trivs bra med Emilie, jag kan verkligen vara mej själv med henne!

I Lördags for vi till Memme - gammelmormor, på förmiddagen. Först hämta vi upp Martin och Gina. Hon gammelmormor blev de fika och en titt på marknaden.
När resten av familjen och släkten kom, börja vi med middagen: grillat! Jag älskar våran tradition vid Selånger, då träffas alla! Mysigt! Efter maten gjorde vi en repa till på marknaden, jag köpte en väska. Som jag letat efter en väska!
Strax före 21 gav vi upp, då hade Elton varit snäll nog och var supertrött. Han slockna direkt när vi kom hem! Jag och Roger kika på film, sedan somna även vi ovaggat ;)

Idag for vi först till Martin och Gina, fika och fick bilderna sedan i går (Martin fick sköta fotandet, han har ju köpt ny kamera, så han gör de mer än gärna!). Vi fick även med oss dom till gammelmormor, där vi tog oss en till sväng på marknaden, mest för att få lunch i magen. Den årliga Lagosen, såklart!
Sedan köpte vi med oss världens minska, kallaste, hårdaste och äckligaste, munkarna med oss till gammelmormor. Fika i solen, på balkongen.
Innan vi for hem var vi och handla. Hemma hann vi bara fixa middag, bada och kika på Manny, sedan var de dags att natta! Elton somna faktist på mindre än 1 timme i dag. Annars tar de ju 2, så de var skönt! Men snart börjar allvaret..

Roger är och jobbar, som vanligt på Söndagkvällar. Jag funderar på om jag ska slå på en film, är verkligen bara skit på tvn! Kanske att jag tillomed går och lägger mej tidigare ikväll?



Elton hos Martin och Gina idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0