Augusti!


Jag kan inte fatta att de redan är Augusti, precis en månad tills Elton börjar på dagis(?)! Otroligt vad tiden går fort..

Blev aldrig nån dusch för Elton i går kväll, han grina av trötthet! Så de blev sängen direkt för prinsen. Dessutom sov han kanon bra i natt, ända till klockan 08. Tillomed jag vakna innan han!
Nu på morronen har vi bara fixat inför kalaset, handlat, blåst ballonger, duschat och nu ligger prinsen och sover på balkongen. En stödvila innan alla kommer!

Jag har så sjukt ont i ryggen i dag, tog i går när jag stod konstant mellan 10-17.. Fy! Men, om nån dag är de bättre. I dag skiter vi i de, nu är de Eltons dag! :) Prinsen våran!

Roger hade fattat fel, han börjar inte på passet på Söndag på natten, utan han börjar klockan 16 (så han missar lite av kalaset idag, men men..). Och likadant på Måndagar. Men de gör inget, för han jobbar bara ett dagspass, sedan är han ledig! Eller nu nån vecka, ska han jobba två, men annars är de bara en dag. Han har nu skrivit på papperna, så nu är han anställd! :) Så underbart!

Nä, min mage är hungrig. Bäst att stoppa i nått, innan alla kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0