År


Ojojoj, jag vakna inte förrän 11:45! Jag minns inte sist jag sov så länge, måste vara flera år sedan! Men jag tog väl igen för all sömn jag missa i går.. 
Roger sover fortfarande, men han kom inte hem förrän efter 06 i morse. Tur att han är ledig i dag! Och i morron gör han sitt sista arbetspass, på sin första arbetsvecka! Känns som att han inte kan få ett bättre schema! :)

I kväll nångång kommer Elton hem, när får vi se! :) Ska bli skönt att han kommer hem!
Dessutom ska vi grilla med Martin och Gina, har sagt att vi ska göra de medans Martin är hemma över sommaren och de är hans sista vecka nu, så vi måste passa på!
Sedan ska jag åka in till stan och träffa Annelie på en fika, ska bli jättekul och träffa henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0