Å, herregud! Blev inte alls så mysigt ut...


Å, herregud! Blev inte alls så mysigt ute, vi som hade längtat.. Börja med att Elton blev sur för att jag inte gjorde rätt (enligt han), så han tog av sej solglasögonen och stampa på dom(?), jag sa till och gick dit för att hämta dom, då tror han att jag ska jaga han.. Och självklart ramlar han på asfalten och skrapar både händer och knä, sedan var de nog, han ville in till tutten och snutten. Jag locka med att vi skulle köpa glass, så vi fick vara ute. Vi köpte glassen och satte oss i gräset, då skulle han promt ha godis i från väskan i stället, han fick en, men blev skitsur och spotta ut den för att han inte fick en till(?).. Sedan blev han sur för att jag inte blåste såpbubblor, men med två glassar i handen gick de inte så bra. Istället fick han över sej halva flaskan.. Då fick JAG nog och gick in! Nu sitter skitungen i badet och snart kommer äntligen pappa Roger hem! ;)


Kommentarer
Postat av: mli

Haha vilken kalas dag ;D

2010-08-11 @ 22:57:07
URL: http://mlish.se
Postat av: Gina

Haha vilken spännande dag=P

2010-08-12 @ 00:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0