Vårstädningen


Vårstädningen är gjord! Har bara tvbänken och badrummet kvar, tvbänken tar jag i morron men badrummet får nog vänta nån dag. Men de är så himla skönt här hemma nu! Luktar gott och ser så fräscht ut!

Hela eftermiddagen har gått åt till att städa. Men nu är de ju gjort! Gammelmormor kom på oväntat besök oxå :) Hon hade med sej ett par galonvantar till Elton. Tack, tack, tack! Nu kan vi vara ute, även fast de är blött och jag slipper få spunk ;) Härligt!

Jag ska slänga ihop en matlåda åt morfar (som snart kommer och lånar soffan), skulle ha gjort de tidigare i dag, men glömde bort de.. Sedan ska jag hoppa in i duschen och sedan ner i sängen! Jag är helt slut i kväll..

Justja, vi fick papper om dagis i dag. Elton har fått en plats, från och med 1 September! :) Ojojoj, konstig känsla!
Nu ska bara papperet skrivas på och postas! Tur att de är några månader kvar, så jag hinner "förbereda" mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0