Timmar


I går slog Elton och Roger på stort, sov lunch i 3(!!!) timmar. Sedan slängde vi ihop lunch och efter de klädde vi på oss, jag och Elton. Tänkte att Elton skulle få springa av sej lite. Men så fort vi kom ut, ville han att jag skulle bära han. Så vi gick in och hämta vagnen i stället! Då gick de bra att gå ;) En bit iaf..
Vi gick på Ica och handla lite, så vi kunde baka lite. Sedan tog vi en kort promenad Satte oss på en bänk och fika. Elton busa i snön och ville plaska i allt vatten. Sluta med att handskarna var dyblöta och Elton hosta som en tok.. Men, vi har ute en timme och Elton var på toppen humör!
När vi kom in tog vi och baka, en paj. Men vi hade inga äpplen hemma, så vi fick leta fram lite bär i frysen. Sluta med att de blev en hallon/jordgubb/björnbär/mangopaj :) haha!
Medans jag baka, fixa Roger middag: Tacos! Men, jag hade köpt fel krydda. Typisk! Så de blev tacos, utan tacosmak.. Vi blev mätta iaf!
På kvällskvisten kom Eltons farfar och Eva. Dom hade med sej påskägg och 2 paket. En gul bil, som Elton direkt börja leka med. En kort jamas och en lång. Superfina! Tack så mycket!

Blev en sen kväll för Lilleman, då farfar var på besök. Ett bad, en ny jamas och sedan i säng. Han somna direkt! :)
Resten av natten sov han jättebra. Kom över till oss vid 04 och sov vidare till nästan 07.
Frukost, en tvätt och lite städning har vi hunnit med på förmiddagen. Pappa Roger är och fiskar med Marcus. Elton ligger och sover (äntligen har han börjat somna själv i sin säng, iaf på dagarna!). Jag äter pajen som blev över sedan i går. Ska snart fixa till mej. Gammelmormor skulle komma och hälsa på. Sedan ska vi på Jysk och kolla efter lite gardiner.

Resten av dagen får vi se vad vi gör med. Har inga direkta planer, men dagarna brukar försvinna fort ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0