Supermysig


Vilken dag vi hade i går, supermysig! på morronen for ju Roger och Elton och bada. Medans tog jag tag i kylskåpet. Fy vilket jobb! Men nu är de gjort..
Pojkarna hann bara hem, så slockna Elton. Precis när han somna, kom gammelmormor. Med fika och några papper till mej, tack gammelmormor!
När Elton vakna ringde mormor och morfar, dom ville att vi skulle med på Birsta. Så dom fick träffa Elton och äta med oss. Och så fick de bli! Mat och lite shopping. Eller shopping, jag köpte te och rakhyvlar till ögonbrynen!
När vi kom hem lyste solen och de var jättevarmt ute. Så medans Roger skruva med bilen, gick jag och Elton ut på balkongen och städa den. Skura, dammsuga och la på duken. Blev superbra! Och Elton passa på och ta första fikan för i år :)
Vipps var klockan 18:30 och de var dags för kvällsbestyren: ny blöja, jamas, borsta tänderna, pussa god natt och natta. Både jag och Elton somna snällt ;) Sedan blev de en tidig kväll för mej, Elton vakna och grina. Och så höll han på i natt. Man ska aldrig säga hög när nått är bra! Så fort vi sa att Elton sov hela nätter, fick han för sej annat..
I natt har han sovit på min arm, mest hela tiden. Tror att han haft mardrömmar i natt, låter som sånt grin. Hoppas på en bättre natt i natt!

Nu ligger min lilla prins och sover. Roger är och fiskar med Marcus, troligtvis sista för sesången.
Jag håller på att tar tag i tvättberget, bara två maskiner kvar. Tror tillomed att jag ska hänga ute på balkongen i dag!

Underbart väder i dag, solen lyser och inte ett moln. Dessutom är de flera plusgrader! Så när vi fått i oss lite lunch, ska vi klä på oss och gå ut. Ta med oss lite fika, såpbubblorna och mysa i solen! Ska ta en sväng på Ica oxå, vi ska köpa äpplen så vi kan baka paj senare i dag! :) Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0