Senare


Vilken bra natt! Elton somna dock lite senare än vanligt i går kväll, då jag hade varit och storhandlat och var tvungen att packa in allt innan vi natta. Men när han väl somna, sov han ända till 05 i sin säng! Kom över till oss och fortsatte sova en timme till. Att han alltid ska vakna när Roger kliver upp.. Jag har iaf sovit som en stock och tydligen snarkat därefter oxå, enligt Roger ;)

I dag ska vi ha en städ och tvättdag! Har redan kört 2 maskiner tvätt och hängt dom, den tredje är på nu. Tagit diskberget, kolla på barnprogram och myst med Elton. Som är väldigt mammig, slö och pipig!
Just nu ligger prinsen och sover, somna utan ett ljud. Jag ska laga ett par byxor och sedan ska jag passa på och lata mej på soffan medans Elton ändå sover.

Kanske att vi gå på Stor&Liten sedan, beror på Eltons humör, som alltid! Vore skönt att komma ut och då vädret inte är nått att hurra för, kan vi lika gärna kila bort på Stor&Liten. Vi får se!

Nu väntar tråden och nålen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0