Segaste


I går måste ha varit den segaste dagen på väldigt länge! Elton börja bli lite piggare, men inte jag..
Blev inte så mycket gjort i går. Jag fixa mest med tvätten, sedan lata vis oss.
På kvällen när vi skulle natta, ville Elton inte alls sova. Han var helt upp i varv! Sluta med att alla tre somna. Jag och Roger vakna inte förrän efter 22. Vi klev upp och kolla på en film, men efter de var vi snabb och krypa ner i sängen!
Elton sov i sin säng hela natten, utan ett ljud. Ända till 06:30 och kom över till oss och sov ett tag till.
Nu ligger mina prinsar och sover. Jag ska passa på och måla naglarna, vilket jag inte ha gjort på evigheter!

På eftermiddagen kommer Eltons farfar och Eva. Innan dess ska jag pallra oss ut, gå på Ica och handla, så vi kan baka lite paj tills ikväll :) Kanske att vi tillomed tar sista pulkturen oxå. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0