Paketet




Nu är paketet klart! Dock vakna Elton nu hör jag..

Nu har jag en sovandes prins i famnen. Han är allt annat än pigg, hostar hela tiden. Så jag hoppas han sover hos mej ett tag!

Elton har sovit ganska bra i natt, men jag där emot, har sovit som en kratta. Är så täppt i nästan, så jag kan knappt andas. Elton och jag har nog gjort av med tonvis med snorpapper!
Roger jobbar halvdag i dag, så han kommer hem om en halvtimme. Då ska vi försöka plocka ihop här hemma. Ser ut som fan nu, när jag inte har nån ork till att göra nått.
Eltons farmor ska ju komma i dag, så de måste iaf se någorlunda ut. Bädda rent i sängarna måste vi oxå, Elton råka ju både nysa och tippa ut festis i sängen..

Nu vakna Elton till, jävla hosta!


Kommentarer
Postat av: Margona

Den där dumma hostan känner jag igen, Freja hade hosta i 5 veckors tid. Nu är den över.

Hoppas de går fortare för er iaf:)

Krya på er.

Kram:)

2010-04-01 @ 14:04:32
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0