Någonsin


I dag måste ha varit den segaste dagen någonsin! Jag har inte gjort ett skit.. Jag har suttit i soffan hela dagen! Eller ja, jag har tvättat två maskiner. Men annars har jag suttit eller legat i soffan. Jag saknar Elton!

Nu på kvällskvisten har jag iaf bakat en sockerkaka, som jag lova mormor att jag skulle göra. Har dessutom fixat korten på Martin. Vi har gjort ett bildspel med massa kort på Martin :) Vi ska fira han i morron, vilket han inte har nån aning om! Så jag hoppas att han inte läser..

Har dock en massa kvar som jag/vi skulle behövt göra. Men ikväll blir de inget gjort, för nu ska vi se på film. Så dammsugningen och packningen får vänta tills i morronbitti. Men de går nog fort!

Och i morron ska vi äntligen få träffa Elton igen. Saknar han så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0