Mejl


Stoppa ner Elton i sängen för ett tag sedan. Tror inte att han sover än, men han är tyst iaf! :) Så skönt att han somnar själv nu!
Jag har skickat en massa mejl, viktiga sådana. Ska ta mej i kragen och fixa till mitt CV, är bara massa smått som ska fixas. Men ett måste, så jag kan komma igång med jobbsökandet nångång. Ångest! 

Jag vill bara veta vad jag vill med livet, veta vad jag vill jobba med eller plugga till. Jag får ont i magen bara jag tänker på de! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte..

Sedan ska jag ta ett prat med Roger, hur vi ska göra med dagis. Eller från när vi ska söka plats åt Elton, för de är ju ett ont måste.. Och skicka in dom papperna.

Nu ska jag smyga in och kolla Elton, om han sover. Och lägga på han filten! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe ibland får han till det :)

2010-04-06 @ 22:31:34
URL: http://joelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0