Lugn


I dag har vi hat en väldigt lugn dag! Elton har varit slöare än vanligt och jag lika så..
När Roger kom hem på lunch (han sluta även då), tog han tag i köket. Han fixa disken, gjorde rent spisen och tog tillomed kaklet. Världens bästa Roger! Sedan tog han och städa hela lägenheten. Jag hängde och vikte en massa tvätt, så lite fick jag gjort. Bädda rent i sängarna gjorde vi oxå, ska bli så skönt att krypa ner i kväll!

På eftermiddagen kom Eltons farmor. Hon hade med sej ett jättepåskägg! Elton blev superlycklig :) En massa fint och gott, fanns de i. Ett par kallingar, en tandborste, en tandkräm, chokladgodis, ett par jeans och en tröja. Tack tack! 
Elton fick tillomed lite energi, dansa och spela pajas ett tag. Undra om de var chokladen?
Fika, kaffe och banankaka hann vi med. Sedan busa Elton och farmor, så mycket han orka iaf.
Elton har varit jättesnäll i dag, speciellt när han knappt sovit i dag. Han hosta ju bara, så de blev kanske en kvar, 20 minuter. Max!

Nu ligger han inne och sover med pappa. Dom skulle ha hockeymys, men Elton somna direkt, på pappas arm. Mina älskade prinsar!
Jag sitter och kolla på halv åtta hos mej. Funderar på om jag ska orka fixa lite te. Och ta en alvedon och näsdroppar, så jag kan andas!

Tänk att de redan är April, snart är sommaren här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0