Konstigt


I går somna jag inte förrän efter 01. Kanske inte så konstigt då jag sov 2 timmar på eftermiddagen.. Men i dag hade jag ju sovmorron, dock sov jag bara till strax efter 07. Varför passar man inte på att sova när man kan?

Elton hade iaf sovit bra i natt! Han hade vaknat strax innan 07 och sovit i sin säng hela natten. Mamma och pappas stora kille! Mormor, morfar och Elton skulle mysa hela dagen! Är lite smått avis, vill oxå vara där..

Vad ska jag hitta på i dag då? Ingen aning! Just nu ligger jag i sängen, tog med mej datorn hit. Lite lyx när Elton är borta ;) Dessutom kollar (eller iaf lyssnar) jag på Vakna. När jag orkar ta mej upp, vilket nog blir snart (Roger kommer ju hem på frukost klockan 09), ska jag nog dammsuga och skura (eller om jag gör de senare i dag?). Sedan får de bli en lång dusch!

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Vilken söt liten gosse du ahr där! Ser att det bara skiljer några dagar mellan han och min tjej. Alicia är född den 4/8-08 :)

2010-04-22 @ 18:04:41
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0