Irriterad


När jag hade postat sista inlägget i går (när jag var måttligt irriterad, på allt och alla..), var allt redan som bort blåst! Jag och Elton myste en snabbis i soffan, innan pappa Roger kom hem. Han kom hem tidigare i går, då han trodde att vi hade tvättstugan (ska tvätta alla täcken och kuddar). Men, tvättstugan är i dag!
Så vi fick en timme extra på eftermiddagen, mys! Roger tog och gjorde köttfärssoppa och medans den koka, satt vi alla tre på balkongen och spela Yatzy, myste i solen och verkligen njöt! Och när solen var så varm, passa vi på och äta middag ute. Elton åt hur mycket som hällst, han tyckte verkligen om soppan! :)
När vi hade mat i magen, gick vi ut och städa bilen. Elton var först att ta trasan och först att släppa den, för att "köra" bilen i stället :)
Vi var ute hela eftermiddagen och kom inte in förrän efter 18. Lite mys och bus, innan jamas och nattning. Elton somna snällt och sov bra tills efter 24, då ville han komma över till oss. Sedan sov han hela natten!

Prinsen ligger och sover nu, men lär nog vakna när som hällst. Morfar kom på oväntat besök, tänkte överraska Elton. Men precis innan morfar kom, somna Elton.. Typiskt! Så han missa morfar..

Snart kommer Roger hem på lunch, då ska vi värma på lite soppa sedan i går. Sedan ska nog jag och Elton gå på Stor&Liten. Vi har inte riktigt bestämt oss, då de är så fint väder ute. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0